Thursday 23 June 2016

Layout "Dream" - By Lilibleu



Hello everyone!!


Today, let me show you this page I created with the Aura Rosa collection that I love!! I found this beautiful picture on Pinterest and I immediately thought she would marry perfectly with the papers from this collection.
I first completely covered my background paper with Gesso Clear in order to make it entirely waterproof, before starting to work with the inks and medium.
Here is the result :



Bonjour tout le monde !!


Aujourd’hui, je passe vous montrer cette page que j’ai réalisée avec la collection Aura Rosa que j’adore !! J’ai trouvé cette magnifique photo sur Pinterest et j’ai tout de suite pensé qu’elle se marierait parfaitement avec les papiers de cette collection.
J’ai dans un premier temps recouvert intégralement mon papier de fond avec du Gesso Clear pour totalement l’imperméabiliser, avant de commencer à travailler avec les encres et medium.
Voici le résultat : 




 Some close ups :
Gros plans :







13@rts Products used:














Have a nice day !

Très bonne journée !




2 comments: