Monday 10 November 2014

Together - layout by our GD Edyta Zięcina-Łabno

Czas poznać naszą nową Gościnną projektantkę- Edytę Zięcinę-Łabno . Edyta jest utalentowaną projektanktą z Polski. Często brała udział w naszych wyzwaniach i jej prace zawsze wyróżniały się. Dzisiaj stworzyła dla nas piękny layout.

It's time to meet our new Guest Designer- Edyta Ziecina-Łabno. Edyta is a talented Designer from Poland. She ofthen took a part in our challenges and her works were often featured. Today she created a beautiful layout for us.

***

Cześć,
Mam na imię Edyta. Scrapbooking odkryłam kilka lat temu i zainteresowałam się nim głównie dlatego, że pozwala w niebanalny sposób zatrzymywać wspomnienia. 
Lubię wypróbowywać nowe techniki. W zależności od nastroju powstają u mnie prace bałaganiarskie, klasyczne, Vintage, a bywa też, że Clean & Simple 
Od jakiegoś czasu polubiłam media i cały czas (powoli) odkrywam ich możliwości.

Hello
My name's Edyta. I discovered scrapbooking few years ago. I'm interested in it because it's a good and creative way to save the memories. I like trying new techniques. I make messy, classic, vintage or clean & simple projects- it depends on my mood. Recently I've also liked mixed-media and I still discover their possibilities

***


Ta praca "chodziła za mną" już od jakiegoś czasu, ale dopiero gdy Aida wydała kolekcję "Cosy Evening" stwierdziłam, że mam odpowiednie materiały do jej wykonania.
I come up with this project long time ago, but when had Aida designed the "Cosy Evening" collection I discovered that now I have the right materials to do it.


Najpierw pokryłam papier miejscami cieniutką warstwą gesso. Następnie przy użyciu masek i pasty strukturalnej, mgiełek i innych preparatów oraz stempli przygotowałam tło.
First, I covered the paper with a thin layer of gesso. Next using a stencil, acrylic modeling paste, mists and stamps I made a background. 


A potem jeszcze tylko zdjęcie, kwiaty, ozdoby i chlapnięcia i praca gotowa. Mam nadzieję, że się spodoba.
After that I added a picture, some flowers, embellishments and some splashes and my project is ready. I hope you like it!



lista materiałów/ Edyta used:

Papier Tender Morning
Papier-Frosty Days - HOT CHOCOLATE edition
Medium żelowe-Gel medium
Tusz akrylowy-SPLASH White
Mgielka pastelowa - Pastel Raspberry
Mgielka pastelowa-Pastel White
Ayeeda Paint - Silver Glitter
Gesso- grunt akrylowy
Mikrokulki srebrne
Mikrokulki szklane D2
Pasta modelujaca
Metalowe dodatki
Perelki samoprzylepne-For Wedding
Roże Białe


***
Piękny, romantyczny layout - czyż nie? Dziękujemy Edyto!
That's a beautiful, romantic layout- isn't it? Thank you Edyta!

4 comments: